Poczta e-mail, kalendarz i kontakty biznesowe na komputerze, telefonie i w przeglądarce. Prostszy sposób na zapewnienie doskonałej dostępności i odzyskiwanie danych po awarii zwiększa niezawodność i upraszcza obsługę systemu, jednocześnie chroniąc Twoje poufne dane.
Zawsze w zasięgu ręki
Dzięki programowi Exchange Server 2013 możesz kontaktować się ze współpracownikami, kiedy tylko chcesz.
- Uproszczone wdrożenie w różnej wielkości firmach, standaryzacja funkcji łatwego dostępu i równoważenia obciążenia klienta oraz lepsze współdziałanie różnych wersji programu dzięki schematowi blokowemu programu Exchange.
- Lepsza dostępność usługi dzięki szybszej pracy w trybie awaryjnym i sprawniejszej pomocy w przypadku wielu baz danych na wolumen.
- Wbudowane rozwiązania monitorowania i zarządzania dostępem z funkcją samodzielnej naprawy i automatycznym odzyskiwaniem danych po awarii.
- Zwiększona elastyczność usługi nawet podczas redukowania kosztów dzięki uproszczonym opcjom równoważenia obciążenia.
- Mniejsze koszty magazynowania dzięki większym i tańszym dyskom.
Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami
Korzystaj ze zintegrowanej funkcjonalności, która ułatwia zachowanie zgodności z przepisami i zmniejsza koszty zbierania materiałów.
- Funkcja zapobiegania utracie danych zabezpiecza przed przypadkowym wysłaniem poufnych danych do nieodpowiednich osób, informując pracowników o zasadach panujących w firmie.
- Wszystkie ważne dane w jednym miejscu dzięki archiwum In-Place Archive z natywnym, dobrze zintegrowanym sposobem obsługi.
- Funkcja In-Place eDiscovery pozwala zbierać dane z programów Exchange, SharePoint i Lync w jednym interfejsie eDiscovery Center.*
- Zasady dotyczące urządzeń przenośnych pozwalają tworzyć listy zatwierdzonych urządzeń mobilnych, wprowadzać obowiązek korzystania z kodu PIN i usuwać poufne dane firmy z utraconych telefonów.
Łatwe wdrożenie i obsługa
Program Exchange Server 2013 udostępnia elastyczne opcje wdrażania i pomaga skrócić czas poświęcany na zarządzanie systemami obsługi wiadomości.
- Prostsze wdrożenie z instrukcjami dostosowanymi do konkretnego przypadku, zarówno przy instalacji programu Exchange, jak i przy jego aktualizacji.
- Sprawniejsze zarządzanie firmą za pomocą Centrum administracji Exchange i łatwego w obsłudze interfejsu dostępnego przez przeglądarkę internetową.
- Przyznawanie uprawnień wyspecjalizowanym użytkownikom na podstawie zajmowanych stanowisk, np. osoby zajmujące się zgodnością z przepisami mogą zbierać elektroniczne materiały dowodowe, ale nie muszą mieć dostępu do całego interfejsu zarządzania programem Exchange.
- Praca w chmurze na Twoich warunkach z dużą elastycznością w sposobie jej wdrożenia — działalność lokalna, w chmurze lub w sposób łączący obie te metody.
* Do uruchomienia funkcji zbierania elektronicznych materiałów dowodowych w programach Exchange, Lync i SharePoint za pomocą eDiscovery Center konieczny jest program SharePoint Server 2013. Centrum administracji Exchange w programie Exchange Server udostępnia tę funkcję tylko w ramach programu Exchange.